TAXI . APARTMAJSKA HIŠA . HOSTEL
SONCE, MIR, JEZERO
GORE, ŠPORT, NEOKRNJENA NARAVA
TRIGLAVSKI NARODNI PARK
Vsi elementi za popoln dopust na enem mestu
Nemška zastava
TAXI PREVOZI
IN IZLETI
Taxi Apartmaji Jager

Kako priti do apartmajske hiše Jager

Z letalom: letališče Jožeta Pučnika – Brnik – Ljubljana (55 km).

Z vlakom: želežniška postaja Bohinjska Bistrica, 6km oddaljena od naše apartmajske hiše.

Z avtomobilom: obstaja več poti, ki vodijo v Bohinj, vendar je najboljša tista pot, ki vodi skozi Bled. Z Bleda je po glavni cesti do prvih vasi v Bohinju približno 20 kilometrov. Območje Bohinja namreč obsega celotno spodnjo in zgornjo dolino, ki sta obdani z gorami in planotami.

Približno kilometer pred Bohinjsko Bistrico je križišče, kjer zavije en krak ceste ostro desno (če prihajate z Bleda). Tam so tudi smerokazi za več vasi, med njimi tudi za Srednjo vas. Od tu imate še 5 kilometrov vožnje. Pot vodi po strmem klancu navzgor, pri naslednjem križišču peljete naravnost (desno je cesta za Pokljuko) skozi vas Češnjica. Takoj zatem se pripeljete v Srednjo vas. Sama vas je zelo dolga in če ste prispeli z blejske strani, se peljete skozi celotno vas. Tik pred oznako za konec vasi je Y križišče (takoj ko pripeljete čez most). Leva cesta pelje naprej proti Bohinjskemu jezeru, vi pa zavijete rahlo desno. Kmalu lahko na vrhu hriba zagledate našo apartmajsko hišo. Peljete še približno 200 metrov do križišča, kjer zavijete ostro desno (na tem križišču je tudi naš smerokaz). Pripeljali ste se na naše dvorišče. Dobrodošli!

Če pa na križišču pred Bohinjsko Bistrico niste zavili ostro desno in ste se mimo bencinske črpalke pripeljali v Bohinjsko Bistrico, lahko nadaljujete pot, saj se do naše hiše pride tudi po cesti, ki pelje mimo jezera. Peljite skozi Bohinjsko Bistrico, na križišču nadaljujte po prednostni cesti (zavijte desno) proti Bohinjskemu jezeru. Pot vas vodi skozi številne vasi, vendar, če se držite glavne ceste, po 6. kilometrih prispete do jezera (vas Ribčev Laz). Nasproti hotela Jezero zavijete desno preko mosta. Nadaljujete pot skozi Staro Fužino (tudi tu peljete preko mosta), mimo vasi Studor (na levi strani zagledate znamenite kozolce) in prispete do Srednje vasi. Takoj po oznaki za začetek vasi zavijete na križišču (pred mostom) ostro levo. Kmalu že lahko zagledate na vrhu hriba našo apartmajsko hišo. Peljete še približno 200 metrov do križišča, kjer zavijete ostro desno (na tem križišču je tudi naš smerokaz). Pripeljali ste se na naše dvorišče. Dobrodošli!

Povezava na lokacijo Bohinja in Apartmajske hiše Jager na Google maps.
Povezava na lokacijo Apartmajske hiše Jager preko sistema zemljevid Najdi.si.